کسب رتبه برتر اداره کل بهزیستی استان مرکزی در زمینه اسناد کنترل و کاهش خشونت و کنترل و کاهش خودکشی

براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان دبیرخانه تدوین سند کنترل و کاهش خودکشی،اداره کل بهزیستی استان مرکزی(معاونت اموراجتماعی و پیشگیری)حائز رتبه برتر گردید.

دومین جلسه سال ۱۴۰۳ شورای پیشگیری از  وقوع جرم دادگستری استان مرکزی در سالن شهید قدوسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک با حضور دکتر جمالیان نماینده مردم  شهرستان های اراک،کمیجان،خنداب در مجلس شورای اسلامی، دکتر درودگر دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی، دکتر خیرمند معاون محترم اموراجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی،  دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اراک ومدیران کل ،معاونین و نمایندگان تام الاختیاردستگاه های دارای وظیفه در سند کنترل و کاهش خشونت و کنترل و کاهش خودکشی برگزار گردید.

در این جلسه از اداره کل بهزیستی استان مرکزی به عنوان یکی از دستگاههای برتر در زمینه اقدامات و ارایه مستندات سند کنترل و کاهش خشونت و کنترل و کاهش خودکشی با اهدای لوح سپاس از دکتر حسین آبادی مدیر کل محترم بهزیستی استان تقدیر شد.

شایان ذکر است دراین مراسم از  مریم دریابیگی کارشناس مسئول مداخله و اورژانس اجتماعی نیز به عنوان نماینده تام الاختیار بهزیستی استان مرکزی با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 111861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد